TGIF

Idag jobbar jag em/kväll så imorse när Mickes klocka ringde så njöööt jag. Jag och lurv har degat i sängen tills nu och om en stund ska vi ta en promenad till stan. Sigvard ska få vara hos snällaste mamma eftersom vi jobbar så tokigt. Ikväll skulle vi ha haft födelsedagsmiddag för David men vi kommer hem så sent så vi får skjuta på det...

Här är resultatet på lilltosses matförslag i förrgår. Det blev jättesmarrigt och lätt som en plätt va det. Igår när Micke hämtade mig från jobbet så frågade han vad vi skulle äta till middag och då kom jag på att lilltosse gav mig två förslag så det andra förslaget lagade vi igår. Vi hade en dolmiodag :)
Här är Sigge just nu. Han fick ett päron av mig som han promt skulle bära ut, så jag släppte ut hunden. Kan vara härligt att avnjuta ett frukt ute denna dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0