Söndag

Idag har jag tagit till vara på dagen och gjort nytta här hemma. När vi umgås med våra vänner (det vanliga gänget) är vi oftast hos oss och varje gång dricks det både öl och whiskey. Det innebär att jag dagen efter ALLTID får ställa tillbaka whiskeyflaskan i kartongen och ställa den där den ska stå, plocka tomflaskor, kasta ihopvikta kapsyler som ligger överallt, ta reda på ölburkar, diska glas och dammsuga upp diverse nötter från golvet. Men vad gör det när man har världens bästa vänner :)
På eftermiddagen kopplade jag lille lurv och gick ut. Jag tog en runda mot forsby och sen hem och direkt ner i badet...hehe...börjar bli vardag nu :)
Snart ska jag krypa ner under täcket och mysa in mig bredvid sambon. Klockan halv nio börjar en annan del av köping...wehooo...
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0