Snart med gardin

I fem månader har vi bott där vi bor nu och jag är inte den bäste när det gäller gardiner så det har liksom inte hänt så mycket på den fronten tills nu. Ikväll fick vi finbesök av far med familj som skruvade upp stänger i taket och hakade på den första gardinen och dom andra ska upp inom kort :).
Ett vardagsrum utan gardiner, men snaaart så...
En ensam hängande gardin som ska få sällskap (Micke har en "bad hairday" så han ville inte vara med på bild)
---------------------------------------------------------------------------------------------
När jag kom hem från jobbet kopplade jag hunden och tog en vän med mig ut på promenad. Vi fick pulsa oss igenom dom första kilometrarna. Det känns i både röv och vader att man inte gått som vanligt men det ser vi som bra träning :).
Sigge är från Asien och där har man inte den här kylan så när man kommer in får man ställa sig i badkaret och fylla upp ca 2 cm vatten för att klumparna i tassarna ska smälta. Sen får man torka honom torr och sen ska han själv torka sig en stund innan han lägger sig på handduken så man kan svepa in honom. Tror han va sliten idag efter promenaden eftersom han somnade där...
Sigge har sagt god natt och det ska vi också göra strax...

Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

mysigt. vi måste få komma och se hur ni bor..

2010-01-07 @ 23:08:06
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0