Mitt charmtroll

Nu tror ni att jag ska prata om min sambo men så är icke fallet ;).
Jag va tvungen att lägga in dessa bilder på mitt andra charmtroll som har blivit 3½ år. Tiden har gått så snabbt och jag kommer inte ihåg när han va en liten valp, inte ens när jag tittar på dessa bilder så kan jag förstå att han har varit en liten skrutt. Söt som socker iaf...undrar om man kanske ska köpa sig en till ;)




-------------------------------------------------------------------------------------------
Annars angående den här bilden funderar jag på att låtan Sigges päls växa så han ser ut som en riktig rugguggla till våren :)


Kommentarer
Postat av: Tessan Jonsson

lilla gobiten :) såklart ni ska ha en till ;P.... kram!

2010-01-11 @ 13:35:19
Postat av: Frida

Klart ni ska ha en till =) kram frida

2010-01-11 @ 14:34:16
Postat av: Cammo

Jag röstar på att ni inte ska ha en till för Sigge kommer bli så enormt avis så att han kommer gå under! Haha! Måste tänka på Gourmetvovvens bästa!

2010-01-12 @ 14:58:13
URL: http://cammo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0