Middag med vänner

Ikväll har vi spenderat tid med lilltosse med sambo och vår vän David. Jag får träningsvärk i magen varje gång vi ses för jag skrattar så mycket och lika så denna gång.
Det började med att David på något sätt lyckades spilla öl över hela sig själv och en bit av Tessan (inklusive mina nytvättade stolar) precis när vi börjat äta. Tror han brände sig och ryckte till och slog ner allt...

Efter en stunds ätande reser sig Tessan upp från stolen och snubblar då över sladden och lyckas få ner hela hennes tallrik (som går sönder) på golvet och Davids glas (som går sönder). Jag skrattade nästan ihjäl mig och funderade vad det va frågan om och meddans spiller Micke ut sitt glas över bordet...
Efter maten spelade vi helt hysteriskt (passar in bra på kvällen) och när vi ska plocka ihop spelet välter jag ut mitt glas över bordet och ner på golvet och sen avslutar jag kvällen med att få saker att rasa i extrarummet. Dom rasar inte ner på golvet direkt utan tar först vid våran papperslampa. Gissa om den gick sönder?
Nu ska vi krypa ner i sängen och kika på tre avsnitt av paradise hotell. Imorgon är det ledigt för min del...skööönt!!
Tack för en trevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Tessan Jonsson

hahah...Tack själva för en supermysig kväll! :) .. Kram på er!

2010-01-06 @ 10:39:11
Postat av: Cammo

Hhaha, verkar som det gick vilt till! Vad är det för rolig grill ni placerat på bordet? Aldrig sett en sån förr!

2010-01-06 @ 19:36:29
URL: http://cammo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0