Lördag

Imorse vaknade jag yrvaken och trodde klockan skulle vara nio men den visade sig vara elva. Jag hade lovat pappa att följa med dom till valbo så fick skynda mig, men en tidsopptimist som jag lyckadesbli klar i tid.
Vi åt lunch på IKEA oc jag handlade en matta till vårat extrarum, sen blev det en tur inne på köpis och hem kommer jag med ett par nya skor!!!??? inte alls det som va meningen men jag kunde inte åka hem utan dom. Nu sitter jag och Sigge hemma hos pappa och väntar in Micke som slutar strax...








Sigge har fått ett sår under hakan som inte ser bra ut så på måndag ska vi ta oss till veterinären. Det varar och ser äckligt ut och man får INTE röra i området, så jag känner på mig att veterinärbesöket kan komma att bli dyrt då en nerdsövning kostar ca 500 spänn. Men vad gör det när våran lurviga groda (som ser ut som en bulldog i kroppen på bilden) inte mår bra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0