Hockeytime

Jag och lilltosse har varit ute på promenad och när jag kom hem hade jag svaga tecken på köldskador på benen. Jag skyller på att jag varit uppe sen halv sex i morse och mina tankegångar va ej i form. Visste att det skulle bli mildare ute i veckan men kanske väl kaxigt att bege sig ut i mysbyxor.
Efter middagen som jag frös mig igenom hoppade jag i badkaret. Jag va helt blåflammig på benen och min sambo konstaterade att "det där är inte bra". Lovar att det inte är något jag gör igen.
Nu ligger jag i soffan iklädd morgonrock + täcke. Micke tittar på hockey och äter popcorn och Sigge ligger väldigt nära skålen. Typ var tionde popcorn åker in i Sigges mun. Han blir glad för det lilla han...
Dessa bilder valde jag till tavlorna. Är inte helt nöjd med kvaliteten men dom får sitta där tills jag tar mig tid att byta....vilket kommer dröja :)
Sigge ser lagomt nöjd ut...

Kommentarer
Postat av: Tessan Jonsson

aj aj, hoppas dina lår är bättre nu :) imorgon tar du täckisar! :)...ses imorgon! kram

2010-01-12 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0