Bilder

Ikväll fick vi finbesök från skutskär + David med vän. Vi åt kinamat och det va inte igår (har varit duktig med hemlagat ett tag nu...hejja) och det va sååå gott. Jag kan leva på den där maten...mmmm...Idag blev det phad thai. Sen spelade vi vårat nya spel och avslutade kvällen med kortspel.
Imorgon ska vi åka pulka mot kvällningen och grilla korv. Vi är ett gäng som ska leka små barn för en stund. Jag ser fram emot detta och speciellt hur min kondition ska orka att ta med mig upp för backen...
Till nyårsafton köpte jag en ny digitalkamera för att ha ett byte mot systemkameran. Jag orkar inte alltid släpa den stora och ska man bara knäppa "vanliga" bilder kan man göra det med en digital. Denna är jag såå nöjd med och jag tycker mitt köp är mer än godkänt.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Micke ser ut som Andreas Carlsson på den första bilden i bilen :) KRAM

2010-01-12 @ 13:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0