2010 it is...

Här kommer några bilder från igår. Vi fick en supergod trerättersmiddag som mättade allas magar. Vi spelade spel hela kvällen lång och dessa utmaningar man måste göra innebär att man dagen efter vaknar upp med ful text på magen.
Idag har vi bara vilat och tagit det lugnt. Vi åkte ut och hämtade Sigge på iggön hos mamma och sen hem igen.
Nu har vi tänt ljus här hemma och myser i snöovädret. Jag är sugen på en iskall cola och en stor fet påse med lösgodis i chokladform...
Jag gillar känslan av att det är söndag idag och när man påminner sig själv om att det är fredag så blir jag så glad eftersom helgen börjar nu...





















Kommentarer
Postat av: Tessan Jonsson

vilka fina bilder, ni ser ut att ha haft en trevlig kväll :) Vi hörs av! Kram!

2010-01-01 @ 21:58:25
Postat av: Cammo

Hahha, undrar om jag ska lägga ut mina kort???

2010-01-03 @ 12:47:24
URL: http://cammo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0