Söndag hos oss

Vi har haft mysigt besök av mina svärföräldrar + svägerska med familj. Igår åt vi middag och tog det lugnt och idag har karlarna byggt bro till oss, TACK SNÄLLA FÖR hjälpen!!
Vi har haft en lugn och skön helg och fått mat både fredag och lördag. I fredags fick vi tacos av mamma och i går av svärpäronen. Ikväll skulle vi faktist bjuda ett par kompisar på pizza men dom kunde inte så David kommer och gör oss sällskap istället. Jag är sugen på en omgång sällskapsspel och en massa skratt... det visar väl sig...
Så här såg det ut innan. Det var bara en svart trall och sen stenplattor runt om...
...Så här fint blev det...
Update...hittade någon på bilden nedan som är i behov av lite uppmärksamhet a´la "Jag har byggt för första gången i mitt liv idag"...

Kommentarer
Postat av: Tessan J

skit mysigt juu :D Jättebra blev det :D kram på er/ Tosse

2009-09-20 @ 18:41:28
Postat av: Anonym

Kompis!!! Superfint! Ses i helgen! wiiii

2009-09-20 @ 19:48:57
Postat av: storasyster

Men vad FIIIIINT det blev!! ser så hemtrevligt ut :-) Mys!



Love u!

Hälsa gubben

2009-09-20 @ 21:52:30
URL: http://modigamyran.blogg.se/
Postat av: madra

Jag säger bara hättefint!!!!

2009-09-21 @ 08:37:38
Postat av: tessan

Hur fint som helst!!! vad duktig du är MICKE, kommer du och forsätter i Skutskär?

ha det bäst...kramar på er

2009-09-21 @ 16:18:35
URL: http://www.tessansrum.blogspot.com
Postat av: Cammo

Vad fint det blev! Vi vill gärna spela sällskapsspel nån kväll! Ture går bra att ta med sig, han sköter sig exemplariskt när han är borta!

2009-09-22 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0