som ett paket på posten...

...var jag och hämtade ut en vit inslagen sak som det stod H&m på...
När jag satt i västerås sent en kväll kom shoppingbehovet rakt emot mig och jag kunde inte riktigt stå på mig och säga NEJ så jag gick in på H&M: s outlet och fyndade...
Två halsdukar till lite kallare dagar...
En liten axelväska (scarfen är min som hänger fram)
Jag och min käraste sambo tog en runda in till stan idag och shoppade lite måsten. Tex så köpte jag nya thigts eftersom mina andra nya gick sönder när jag tittade på dom. Vi handlade lite kompostgaller till framsidan och lampor till gräsmattan.
Sist men inte minst fyndade vi dessa små puffar som vi plockade med oss hem.
(Till er som undrar om jag nackat en höna på backen så är svaret NEJ.!! Jag har bara klippt doggen)
Såhär ser det ut utanför oss nu. På onsdag ska vi få hjälp med att bygga en ny bro. Den ska bli större och härligare, bilder kommer I promise ♥
Ikväll har jag haft mysigt tossebesök och vi åt MAX dagen till ära. Jag hade tinat upp kräftor som vi åt efter maten (haha) och jag kan inte förstå att dessa varelser är SÅ goda.
Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på film, imorgon är det två dagar kvar tills jag tar steget in på mitt nya jobb *tjohooooo*
KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Tessan J

tack för en supermysig kväll :D meee like.. :D kram på er!

2009-09-11 @ 23:06:06
Postat av: momsi

Fina puffar, ska provsitta dom...:)Kram

2009-09-12 @ 08:30:46
Postat av: Ylva

Vart är det ni bor någonstans? :)

2009-09-14 @ 08:50:39
URL: http://yllenylle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0