Sara is Leila bakar

Ibland (väldigt, väldigt VÄÄÄLDIGT sällan) får jag för mig att jag ska baka. Idag tyckte jag att det va dags för lite kanelbullar och nu sitter jag här och trycker i mig den andra (utan problem) och känner mig som en bulltant...
Jag har bara strosat omkring här hemma idag men på eftermiddagen kom Math och hälsade på så då gick vi till affären och inhandlade det som saknades.
Ikväll blir det faktist fotboll och sen idol. Igår när vi kollade på det så åt jag samtidigt och helt ärligt var jag SÅ nära på att sätta i halsen när Laila kommenterade "du låter som om du sjunger med en varm potatis i munnen"
HAHAHA...Hösten ÄR räddad!!!
KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: David

Bullar! Spara! JA! :)

2009-09-09 @ 18:20:35
Postat av: Fanny

Duktiga kompis! Aj löööv joooo.

När du kommer o hälsar på, kan du ta med bular då? För jag har ingen ugn för fasen.

2009-09-10 @ 13:36:36
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: mamsen

Ser gött ut:)

2009-09-11 @ 07:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0