Och vad har Sara för sig idag då?

...Tänkte ni nu när ni klickade er hit... :)
Mitt besökarantal på bloggen har sen en tid tillbaka ökat och rätta mig om jag har fel men det är ju superkul. Jag har dessvärre inte den blekaste vilka ni är men ni är hjärtligt välkomna iaf :)
Det svarta ni ser vid Sigges öga är hans ögonfrans. A girl´s dream :)
Nu ska jag strax bjude lilltosse på pasta med kyckling a´la Storasyster, sen ska vi på fotboll.
Denna ljuvliga maträtt fick vi smaka på när vi va i danmark och jag älskar den så mycket, och storasyster förstås, älskar alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan J

och nu älskar jag den också :D Tack för tevligt sällis :D pusss o kram!

2009-09-12 @ 19:11:27
Postat av: Ylva

Åh mysigt område! Japp hittade hit genom Linda och läser varje dag :)

2009-09-15 @ 07:24:31
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: Tessan

Kan du inte dela av dig av det goda receptet så vi också får njuta av den goda maten :)

2009-09-15 @ 13:16:55
Postat av: Linda

ÄLSKAR DEJ jag med :-D

Kul att det smakade bra, gott med peston där...



puss & kram



jag ringer dej ikväll, är såååååå nyfiken om nya jobbet!

2009-09-15 @ 14:44:39
URL: http://modigamyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0