När dagens middag råkar bli köttfärsås...

...Ser en viss familjemedlem ut såhär. Det är inte ofta han får vanlig mat av oss men när det väl händer så kan jag säga att man ligger på topp...
Barnsligt gott? Eller vad tycker ni? Dom är helt underbara :)




Igår efter jobbet mötte jag upp världens bästa Annika. Vi tog en fika och bara pratade. Jag saknar henne så MEN INTE arbetsplatsen (haha) så dom få gånger vi hinner ses är uppskattad tid. På kvällen kom Henk och Math och kollade på idol med oss. Jag trodde faktist att jag skulle få skämmas mer över alla "härliga" talanger i Gävle men det va inte så farligt. Dom som gick vidare va skitbra så nu ska jag hålla alla tummar för dom.
I min kära säng på min bästa kudde ligger jag nu och myser. Dagarna tar kål på mig och jag älskar att krypa ner tidigt. Då kan man kolla på tv med gott samvete och om man somnar gör det ingenting. Mitt nya jobb har startat jättebra och jag har fått många nya härliga  arbetskamrater. Det är MYCKET att lära och för varje dag faller några pusselbitar på plats...
KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Ylva

Kul med ny arbetsplats! Vart jobbar du? ;)

2009-09-17 @ 07:22:28
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: Cammo

Härligt att jobbet verkar bra!!!

2009-09-18 @ 13:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0