Efterlyst i ensamhet :(

Idag fick jag skjuts till jobbet *tjoho*. Sov till tio i sju och det va inte igår :). Veckorna går så otroligt fort och jag förstår inte att det är torsdag imorgon. Skönt med helg snart...
Efter jobbet åkte vi och  STORHANDLADE. Herreguuud va vi behövde fylla våran stackars frys. Det är så skönt när det väl är gjort och det tillhör väl att man glömmer hälften :) haha...
Dagens middag blev iaf tacobiffar...
Ta lite lök, lite morötter och lite bladspenat...
....hacka "Micke"- fint och kasta ner i en bunke som är större än denna då det sen inte gick att röra om :)
Häll ner en tacomix och creme fraiche och RÖR tills smeten är perfekt...
Forma som du vill och stek hur du vill...Vad kokar där på spisen tänker ni nu?
...jo seddu det är blomkål och broccoli som jag sen mosade och hade creme fraiche i...
...sen skulle jag ha ett kort på den "färdiga rätten" men jag va så hungrig så jag glömde bort den biten...








Vi har sett idol och nu tittar jag själv på efterlyst *brrrr*. Jag blir alltid så rädd för det programmet. Tror att alla bovar som medverkar står utanför min dörr och väntar på att få sticka kniven i mig. Sigge får vänta med kvällskissen tills Micke kommer hem från gymmet...haha...

Kommentarer
Postat av: Kimberly

tjena :)

ta chansen för att vinna biljetter till Blog Awards 2009 genom att rösta på mig!

http://www.tv4.se/1.1173520?i=76

2009-09-24 @ 19:52:20
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Hej vännen!Det där såg jättegott ut.Kram Svärmor

2009-09-26 @ 10:25:40
Postat av: Barbro

Hoppas allt är bra. Trivs du på nya jobbet.På lördag åker jag till Thailand blir borta 1 månad.

Nu är jag ensam med gubbsen på kontoret. Du kan väl höra av dig

2009-09-29 @ 12:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0