Ett lunchtips

Idag på lunchen gick jag och hämtade mat från Gefle Gourmetservice. En låda med mat, bröd och sallad för 55 kronor. Egentligen hade jag matlåda med mig men jag va TVUNGEN att utforska lite. Priset tycker jag är superbra och maten likaså.
idag åt jag sjömansbiff och potatis

Ett lunchtips bara...


Idag är det torsdag så nu blir det helgstädning. Vi har det så på torsdagar och det fungerar bra. Då byter vi sängkläder, städar kliniskt rent och vattnar blommor, allt i en fin rutin. Sen blir det middag och idol. Jag kommer att somna väääldigt tidigt ikväll...



Kommentarer
Postat av: mamsi

Visst var maten helt okej.Bra ställe det där...:)Syns i morrn utvilad och go:::;)

2009-09-17 @ 20:05:55
Postat av: Cammo

Va? Byter ni sängkläder en gång i veckan???

2009-09-18 @ 13:43:37
Postat av: Sara

Men käraste Camilla!

Vi har ju en hund...som är hårig, som dock inte hårar men skitar ner med gräs och grus. Jag skakar sängkläderna nästan varje dag och damsuger varannan...

2009-09-18 @ 16:04:35
URL: http://siggesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0