Ett god natt från ett känt (hårigt) ansikte...

zzzzzzz....
zzzzzz...gooo´natt....
...zzzzzzzz.....
I dessa svåra tider (som ensamstående) så tänker jag nu försiktigt lyfta ur mitt allra bästaste gosedjur ur korgen och bära honom till sängen. Sen kommer han kolla vart jag lägger mig och då kryper han upp tätt intill och lägger sig på mage. Sen ska vi mysa och när jag somnat in som tyngst kommer jag att skrämmas av ett skall utav helvete och flyga upp ur sängen. Om jag sen överlever hjärtsnurret så kommer sambo att krypa under täcket och pussa mig på kinden och sen lägger han sin varma arm kring mig som får mitt hjärta att falla på plats igen...

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är såååååå go din lilla trasselsudd...:)

2009-09-11 @ 09:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0