Tjolahopp

...från Thailand...

Som vanligt uppe efter tolv men va fan, vi har ju semester. Vi spelar kort varje kväll och idag vann faktist jag och Linda två gånger av tre så inatt ska vi sova riktigt gött :).

Jag och Micke åkte in till Patong på eftermiddagen för att inhandla min omtalade bag som jag tjatat om i fem år. Är väldigt nöjd med mitt köp som också går på hjul om man inte orkar bära.
Vi tog en varsin pizza på svenska restaurangen riccos och den satt fint. Fick även med mig mer smycken, två scarfar och en kjol....I löööve thailand... 
Jag handlar, Micke bär...



En öl om dagen, håller doktorn borta från magen David... :D



Till min svärfar som ska till Thailand men ej äter maten. Det finns annat också (den va supergod även fast inte bilden kanske säger det...)


Till min kära Ankis...här skulle du och jag behöva ta en afterwork ;)


Min kolbitsprins och jag




Ludde har önskat en sån här keps i några dagar och när han kom innanför dörren ikväll satt Micke med den på huvudet. Hans blick var obetalbar. Sen somnade han med huvudet på kudden och kepsen i handen...*blingbling*

Kommentarer
Postat av: Anonym

men Luddegogroda vilken fiiiiiin keps ;)Lav jo

2009-05-27 @ 21:00:39
Postat av: mormor har postat utan namn

2009-05-27 @ 21:01:30
Postat av: anka

after work it is!!!!!!!!!

puss på dig

2009-05-28 @ 09:12:07
Postat av: Tessan J

åååhh ni ser ut att ha det underbart!! njuuut! Krama alla från mej! KRAM!

2009-05-28 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0