Torsdag

Är inne och kyler mig lite och Micke ligger och tar en eftermiddagslur så då passar jag på att blogga lite.

Idag är det VARMT, det går nästan inte att ligga still i solstolen. Jag har legat raklång vid poolkanten som en strandad val nästan hela dagen haha...Man får liksom skvätta vatten på kroppen hela tiden för att svalka sig. Har bränt mig lite i hårbotten också men jag köpte mig en solhatt (åh vilken fin damhatt sa Ludde haha) som sitter som en smäck :D


Här har vi precis kommit fram och Micke ser rätt nöjd ut :)


Våran balkong och pooldel. Ett trött gäng som precis startat sin semester...


Luddepudde...


Det roligaste med att vara här är att mitt spikraka hår lockar sig för att det är så fuktigt hehe. Här har man håret uppsatt annars skulle man hamna på psyke, helt klart...klibb och kladd...






Kommentarer
Postat av: pialindquist

Hejsan!

O vad avundsjuk jag är på er.Här vräker regnet ner.Ni bor ju underbart.Det är så roligt o läsa bloggen,spännande o läsa hur ni har det.Jag är inne flera ggr per dag o kollar om du har skrivit.Ha det så jättebra.Sigge hälsar.POK Svärmor Hälsa alla

2009-05-21 @ 11:25:38
Postat av: Matilda

åh vad härligt! kul att du skriver och lägger upp bilder, hälsa alla!



PUSS

2009-05-21 @ 15:21:07
URL: http://matildajo.blogg.se/
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

va skönt! ha det underbart och njut av tiden där nere!

2009-05-21 @ 16:28:14
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Lasse A

Hoppas att ni har det bra. Här är vädret sisådär.Går det bra med barnen.Vi mår bra hoppas ni okså gör det. Kram Lasse å Kikki

2009-05-21 @ 17:30:41
Postat av: Tessan

Hoppas att ni njuter ordentligt nu!!!

hälsa syster yster med familj oxå!

Igår var det regn och åska här hemma så vi är lite avis på er!

Kramar från skutskär

2009-05-22 @ 10:05:03
URL: http://www.tessansrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0