Thailand, here we are...

Vi har landat (som man ska;) ). Flygresan gick hur bra som hellst och barnen som ca 8½ timme av tio. Vi lämnade Sverige fem i elva och landade 9:30 svensk tid. Så när klokan var halv tio i Sverige va den halv tre här och vi kom till hotellet vid fyra. Jag va sjukt trött, eller det va vi nog allihopa men eftersom jag spänt mig så länge så slocknade mitt huvud tjugo över åtta...

Vi sov till halv nio imorse, åh det va sååå skönt. När vi kikade ut då satt Ludde i poolen redan, redo att ta dagen :).

Nu ska vi ta en siesta (vette fan va det helter på Thailändska) och sen ska vi in och shoppa i Phuket. Jag och Linda har redan handlat två tunikor på stranden idag meddans grabbarna tog en walk längs strandkantent. Dom tyckte att vi hade prutat för dåligt så vi ska få se ikväll vem som kan pruta bäst... : )
Tyvärr är det röd flagg här idag och det innebär att det är badförbud. Det är undervattenströmmar som spökar men va fan gör det när vi har en enorm pool mitt utanför balkongdörren...





Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi kan byta plats om du vill??!

2009-05-19 @ 20:29:39
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

ååååå älskling!!! Fortsätt myyysa!

2009-05-19 @ 21:10:00
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: Tosse

Heej på er =) Låter underbart....blir AVIS!!!

men det är ni värda....ha det så himla bra =) Hälsa alla....kramkram

2009-05-19 @ 22:06:24
Postat av: Sara

Camilla: Ja ska vara för att dom såg en grön jävla orm här på området igår då hahaha...annars NEJ!!



:D

2009-05-20 @ 16:52:01
URL: http://siggesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0