Semestertider

...Idag, denna eftermiddag, här och just nu firar vi att mina två veckors semester precis har börjat....hurra, huuurraaa, hurraaaaaa...


Ett exempel på en semesterposition...

Ikväll hade jag tänkt att vi skulle överraska Micke med lite middag och kompisumgänge men han förstörde det hela med att bjuda hem folk på poker så jag fick ändra mina planer.
David ska iaf köpa mat och laga och jag hoppas på efterrätt denna vackra dag :). Imorgon kommer mina kära svärföräldrar to town för att sjösätta båt och sen ta med Ciggen tillbaka hem. Våran älsklingsskrutt ska vara utan oss i två veckor nu och det känns. Jag förstår att ni tycker jag är världens tönt men Sigge är vårat allt och våran bebis och vårat lilla lurvtroll som förgyller våra dagar två hekto extra...men...
...två veckor går fort och han kommer att ha det mer än bra, bättre än hemma faktist...


Sluuuuurp säger Sigge om hans semestervecka hos svärpäronen. Där blir man mätt och belåten...



Tattarfamiljen ska äta tattarmat ikväll för tattardavid tyckte att vi skulle äta tattarkorv och tattarpommesfrites. Lite tattigt svarade jag...
Löjlig du är svarade David...
Tattare svarade jag då.
Hoppas på riktigt god efterrätt....


Wish me good luck på pokern. Sist slog jag ut min sambo och hamnade på en sur andraplats...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0