PMS = Tvångströja och behandlingshem

Idag är en sån dag då jag borde låsas in. Kanske inte för gott men nära därpå. Jag är så TACKSAM att min sambo står ut med mig med tanke på mitt beteende.
Egentligen vet jag inte om det BARA är pms, jag tror det är ren utmattning också. Så ikväll kan ett alternativ vara att jag drar täcket över huvudet och skäms bort min kväll, eller så sträcker jag på mig och beter mig som folk och gör något kul. Tycker det sistnämde låter som en bra idé...


Hm, det är något som saknas på bilden...


...Sigges ögon är tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej räkan!! Skaru med o ta en ölis med mig o matilda o emilia imorn kväll?? Snart åker du ju till thaimatlandet! vi måste börja ta farväl nu..

2009-05-07 @ 22:24:12
URL: http://sophellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0