Jorå, kinamat höhö

Inte så illa heller. Det blev Lam´s och supé. Ska det vara så ska det va på riktigt. Det blev anka, sjötunga, oxfilé och kyckling i MASSOR. Jag skulle kunna leva på thailändsk mat. (Fråga mig gärna efter resan igen om jag tycker lika haha :))
Tänk att jag alltid får som jag vill ;)


Ludde spexar framför kameran....


Det hänger söta hopprepsgrisar i butiken...

...Och andra söta hopprepisar...

...Ludjo spexar vidare...

...Och spexar vidare i Guns glasögon...

...I butiken...

...En retrobild på Ludde...

Jag ÄLSKAR min nya kamera, I just love that little thing...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snart måste jag våga mig till butiken och shoppa loss lite! ;) Ser ju ut att finnas sjukt mkt fint!

2009-05-10 @ 16:17:28
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0