Jobbarhelg

Tio i tolv och jag ska precis till att krypa ner i min darlings armar. Vi jobbar i helgen så det står härliga till och nästa gång jag förmodligen skymtar ledighet är kommande lördag....SUCK!!

Efter jobbet idag tog jag Sigge under armen och traskade (tillsammans med resten av Gävle) ner till Boulgnern. Jag hittade tillslut en ganska ensam plats och slog mig till ro. Det va varmt och skönt och tillslut somnade jag på filten hehe. Efter en timme va jag uttråkad och gick mot mami. Slutade med en supergod middag där ikväll och nu ligger vi här som två mätta slaktade jaaa vem vet vad...


Jag och min snygga kompis Fäänny (Snodde bilden också höhö)


Födelsedagsbarnet på koh phangang


Me unt my schvärenfaaahren

På skansen


En jätterolig apa på skansken som vi fortfarande skrattar åt


Micke kom hem med en ny systemkamera till våran lilla familj idag. Han tyckte att vi behövde en ännu bättre systemis nu när vi far till Thailand....jag håller med honom, bilderna blir 100 gånger bättre än våran förra...







Kommentarer
Postat av: Tessan

jädrar vilka bra kort det blir! :D skoj skoj. blir fin fina bilder i Thailand de där :D Hoppas att ni har de bra ! kram från oss på Väpnar!

2009-05-03 @ 17:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0