Hej hej!

...Här har internet fungerat si sådär i några dagar så jag har ej kunnat blogga. Dom sa att det inte fungerade i hela Phuket men jag vet inte ja...en rätt dålig bortförklaring :)

Nu har vi precis ätit frukost för näst sista gången och jag tänkte börja packa ihop alla saker på eftermiddagen. Jag har faktist hemlägtan samtidigt som jag VET att jag kommer att få ångra den känslan när jag kommer hem. MEN jag har ju faktist semester i Juli som jag ska njuta av...

Igår va jag, Micke och Linda i Phuket town på marknad och sprang runt och shoppade det sista. Vi kom hem med mer kassar denna gång än förra gången. Jag gjorde iordning mina naglar hos en superduktig tjej så nu har dom små blommor på sig :).

Jag saknar min säng så det är helt galet. Sängen på hotellet är så hård att jag tror min rygg har gått i bitar. Ett glas mjölk och lite husmanskost skulle också sitta fint, eller max :) haha...

Nej, nu ska vi inta poolen och ta vara på dagen, imorgon klockan två kommer Koffe och hämtar oss för att sen ta oss till phuket airport...

Kraaaaaaaaaam på er alla, vi saknar er


Gissa vems tår detta är?


...Och vems fötter kan det vara...


Nä men...tittut




Hiphop-Torsten ;)




Lag B1 och B2...



Ett litet bildmaraton men nu tar min internettis slu...

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk vad två veckor går fort. Vi längtar efter er. Ha en bra slutkläm på semestern. Kramelikram Mams

2009-05-31 @ 09:31:54
Postat av: tessan

Välkommna hem! :)

2009-06-01 @ 07:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0