Hej där hemma!

Hej på er!

Här har vi det helt fantasktiskt och vi njuter varje sekund. Igår njöt jag dock inte när jag fick reda på att dom hade sett en grön orm på området som dom iof trampade ihjäl men fy fan va äckligt.
Imorse när vi vaknade klockan ett!!!???? (tror att vi har jetlag) så regnade det men på eftermiddagen sken det upp och blev strålande sol igen.  Nu har vi varit och ätit middag på hotellet bredvid och det blev vårullar och massa annat gott.

Ludde har idag simmat runt i poolen med armpuffar och simring helt själv som en liten säl, vi tog med oss en riktig liten fisk :). Rutchkannan har han tagit sig upp för men inte mycket mer. Han vågar inte riktigt men vi tror att det kommer inom kort.





Dagens middag...fried rice with chicken


En glad Vera i vagnen

På stranden när vi precis hade kommit fram

Linda och Ludde igår.
Vi tog en taxi till Patong och shoppade lite. Prutartälvlingen vann nog jag och Linda men precis innan vi skulle åka hem så ville vi ha tre klänningar till vårat pris men fick dom ej och i bilen hem ångrade vi oss ( fortfarande ångrar vi oss) sjukt mycket. Vi kom nämligen på att vi prutade om 24 jävla kr. Två härliga blondiner...




B1 och B2. Tror sememestersvenskarna har landat...


Det går såååå sakta att ladda upp bilder men jag ska försöka så gott jag kan :)
Dessa bilder är från digitalkameran, ska lägga upp systembilderna senare *lovar*


När vi kom ut från flyplatsen i Phuket så står Koffe från Semestersvnenskar där och tar emot oss. Semestern kunde inte ha börjat bättre tyckte Johan som skrek högt och tydligt "titta en kändis".
Lite pinsamt tyckte vi andra och gick...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hhaha, B1 och B2??? Näeee, reseledare 1 och reseledare 2! Kul att du bloggar därnere, jag följer med spänning!

2009-05-20 @ 20:03:42
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

Hejsan!

Hoppas att ni har det kanon där nere! Vi vill tillbaka till solen och värmen ;) men det har vart skönt här hemma idag oxå! Just nå håller vi på att grilla mat på balkongen och ska njuta av den. Men ni njuter nog mer än oss! Ha det kanon där nere!



Kram / Sebastian och Josephine

2009-05-20 @ 20:05:56
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: mamsen

Det verkar toppen därnere. Men för guds skull sätt munkavle på Johan, pinsamt sånt där!!!;)Kram från Hälsingegatan

2009-05-20 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0