God eftermiddag

När jag kom hem från jobbet idag så  tog jag tag i våran ENOOOORMA tvätthög. Jag fick bestiga berget för att kunna sortera ut allt. Kläder som jag ej sett på väldigt länge smög sig fram och sånt är ju alltid kul. Nu ska dom få bli rena och nerpackade...

Jag är home alone ikväll för Micke är bortbjuden på middag genom jobbet, så mina planer är att tvätta klart, försöka städa lite och sen lägga mig raklång framför dumburken och avnjuta en påse med godis och lite glass och ett wienerbröd kanske....BEACH 2009 här kommer (INTE) jag...




Mitt resesällskap...








Mami och päpi haj...


Ursäkta så hemskt mycket att jag tjatar om detta varje dag...



...men 3 dagar kvar till semester...
;)
(Snart far vi mot solen du och jag Nicki ;), Olika delar men härligt, härligt...)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Det är tillåtet att tjata om det när man ska iväg och resa ;) Gör ju samma sak jag också. Underbart ska det bli! Vi får skicka över bra väder till varandra om vi någon dag har dåligt väder :P

2009-05-12 @ 19:20:47
URL: http://niickis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tjata på du, jag är INTE ett dugg aviiiis alls...INTE ALLS....

2009-05-13 @ 15:11:13
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Hörru Sara!!! Jag kom på en sak idag...skulle du vilja göra mig en liten tjänst där nere i Thailand?

Det skulle vara så roligt att ha ett par svarta Converse till lillpöjken, kan du titta om det finns några till rimligt pris? Storlek vet jag inte, men fråga Linda hur stora fötter dom har när de börjar gå...hehe...Du får pengar av mig när du kommer hem om du hittar några, snälla???

2009-05-13 @ 18:46:58
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0