En hälsning från ett soligt sthlm

Jag har slagit rekord i frukostätning idag. Min mage är stor som ett hus efter frukostbuffén på hotellet. Brukar vara rätt uttråkad när det gäller just hotellfrukostar men idag kära vänner lämnade jag ingen mat åt någon annan :)

Gårdagen kunde nog inte bli bättre (förutom att min mobil dog och laddaren låg hemma, typiskt mig). Vi startade med en runda på skansen, sen tog vi oss en tur på djurgården och satte oss vid vattnet och åt lunch i solen. På kvällen hade jag bokat bord på Koh Phangan som ligger på söder, en restaurang i sig vill jag lova. Så jääävulskt god mat...
Med andra ord så har jag ätit konstant i två dagar.
Ska lägga in bilder lite senare glömde sladden hemma...

Nu ska vi ner på stan och bränna pengar och sen blir det en lunch med världens bästa Fanny innan vi beger oss mot Järva krog där våran bil står. Sigge är i trygga händer så han är det verkligen INTE synd om

16 dagar kvar till semester, jag LÄNGTAR!!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Just ja...
Vårt boende som vi hade på G och som va så jävla nära sket sig helt så nu är vi nere på noll igen.1 juli är vi helt bostadslösa. Jag mailade på en ny lgh (jävla helvete) igår och hoppas (tyvärr) på svar. Kan något snälla gå våran väg nån gång?

Njut denna härliga dag kära vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0