En glad dag

...har jag haft. Idag lättade en stor sten från mitt hjärta och jag hoppas det går bra nu men jag återkommer ;).

Just nu ligger jag, sambo och hund i sängen och myser till hockey. Jag har tjatat hål i huvudet på Micke för jag är sååå sugen på kinamat. Haha, va dum jag är som ska leva på thailändskt mat i två veckor men jag kan inte rå för suget. Det vattnas när jag ser kinamat framför ögonen....åh va gott det skulle vara...

Jag ska börja skriva på min lilla lista nu också. Som vissa vet bygger jag mitt liv på listor för att jag ska komma ihåg allt. Hela tiden kommer jag på saker jag måste köpa och efter 7 sekunder är det glömt så därför SKA det skrivas upp.

Detta är min läsning just nu:


Jag ska köpa godis i MASSOR och minst en parfym och läppglans och ja i helvete vad saker jag ska fylla i. Det är som en leksakskatalog när man va liten...kryss, kryss och åter kryss...


Vi äger den lataste hunden i HELA stan, ojojoj...vilket enkelt jobb våra hundvakter kommer att ha nu när vi är borta :)

11 dagar kvar till semester, hejja Sara


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jaaaaa, gud vad skönt det ska bli :)

Komma härifrån ett tag. Härligt!

Vart är det ni ska? :)

Kraaam!

2009-05-06 @ 17:33:36
URL: http://niickis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja verkligen längesen lilla du! Vi har haft mkt runt oss nu, men självklart lär vi träffas snart så du får se kanonkulan jag skaffat mig! När åker ni?

2009-05-06 @ 21:00:04
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Tessan

Sötaste vovven som finns....

Hoppas boendet löser sig och att ni får en mysig resa....

Kramar från skutskär

2009-05-07 @ 13:31:35
URL: http://www.tessansrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0