Bangtao beach 17:56

...Va trevligt att ni är så många som kikar in här nu när vi är ute på resande fot. Jag har ingen aning om vilka ni är så lämna gärna ett spår efter er så jag kan få en liten AHA-upplevelse när jag kommer in nästa gång. Försöker räkna ihop alla jag vet men kommer inte så långt...haha


Gårdagen blev väldigt sen. Jag tror gick till sängs vid tre halv fyra. Jag och Linda gick nämligen ner till våra grannar under oss och tog ett snack.
Det är två familjer, ena från Luläää och den andra från Gällivaräää. Dom har så grov norrländska och Johan skrattar lika mycket varje gång dom svarar som bara norrlänningar kan, geom att dra in luft....schooo....
Härliga människor är dom iaf och vi hade en trevlans stund som varade halva natten.
Tyvärr åker dom hem på söndag men vi hoppas det kommer lite nya ansikten från Svedala då.

Vi åt middag igår på en restaurang en bit bort härifrån. Vi kunde inte låta bli att skratta när vi fick in notan. Man tycker nästan det är pinsamt att betala..
Vi åt:
En varsin portion med mat (5st)
Två extra tallrikar med chicken nuggets
6 öl
3 läsk
två glass
________________________
Bababam....160 svenska kronor


Tummen upp för det...




Jag önskar att jag kunde slänga upp bilder i massor men tyvärr tar det 5 minuter per bild gah, blir galen...
Men nu ska vi äta middag på hotellet här bredvid

Hörs









Kommentarer
Postat av: Louise

Jag läser o är avundsjuk på eran resa! =)

2009-05-22 @ 14:24:32
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hejsan!

Jag säjer bara avundsjuk.Snart åker vi till Gävle.Sigge mår jättebra.Imorse låg han på rygg o snarkade.Var lite svårt o sova.Ha det så jättebra.Var rädd om er.Hälsa all POK svärmor

2009-05-22 @ 14:47:00
Postat av: Lasse A

när maten är så billig kan du ta hem lite till Kikki å mig. Hälsa Johan å Linda barnen

2009-05-22 @ 16:30:35
Postat av: Anonym

Jag läser såklart :) kul att du skriver om eran härliga semester! Hälsa alla så mycket och ha en fortsatt skön semester! Många kramar Frida

2009-05-22 @ 22:23:56
Postat av: mamma

alla komentarer är ju redan sagda!!! Ha det bra, som vanligt längtar jag efter er. Puuuuussssss o kraaaaaammmm

2009-05-23 @ 01:07:28
Postat av: Barbro

Förstår att ni har det bra. Det är bara att njuta.

Hälsning Barbro

2009-05-23 @ 07:15:32
Postat av: David

Jag gillar inte att mina små ankungar är ute på frifot i vida världen, men eftersom jag ser att ni har det bra så låt gå för denna gången! :)

Se bara till o komma hem oskadda o bruna!



Pussokram på er!

2009-05-23 @ 11:37:48
Postat av: Matilda

VERKAR DYRT! det här är ni värda, vi saknar er! PUSS (henke saknar er mest.. han kan inte sova om kvällarna..)

2009-05-23 @ 17:09:05
URL: http://matildajo.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kompis!

Saknar dig som vanligt... Särskilt ikväll när vi hade ös med massa viiiin!

Puss älskling

2009-05-24 @ 03:04:18
URL: http://fwallmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0