36 grader och sol

...Dagens väder...

Nu ligger vi som vanligt långt efter midnatt och suckar över att kvällen borde ha slutat tidigare. Vi har hoppat över frukosten nu lite titt som tätt och den är faktist ganska bra att ha i den här värmen.

Idag har jag legat större dagen i skuggan. Jag och Micke tog en prommis längs stranden en sväng för att få känna lite vindar. Vi njuter verkligen VARJE sekund av detta härliga paradis. Helt sjukt att en vecka redan har passerat...
Kvällen spenderade jag och Linda på marknaden i Phuket town. Jag kan inte fatta att dom våga släppa dit oss helt ensamma med en varsin börs med slantar i. But they did, så hem kom vi med sju helvetes massa påsar...


Shoppingsugen Sara...(Näääj tröjan är ICKE fejk)


Vera kör bönemöte varje eftermiddag genom att stå och skrika över hela hotellområdet i olika toner. Ser ni blicken hon ger mig när jag stör i hennes skönsång?


Glada och SVETTIGA systrar...♥


Svettig Sara efter en jävligt svettig shoppingtur...


Tre väskor, okej fyra :), massa halsband, örhängen, armband, fyra pikétröjor, tre par kalsonger, en klänning till mig, två klänningar till Linda, varsin tröja, ett linne, tre par sandaler till Linda, ett par till mig, tofflor till Ludde m.m

FJUUUUU....

Smycken av olika sorter är helt galet billigt här nere. Jag fick tre par örhängen för 50bath = 12 spänn. HAHAHA, ge mig mera...

God natt på dig ♥



Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmmm, vad härligt med billig shopping! Solbrännor har ni fått också!!!

2009-05-24 @ 21:14:00
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Sophie

Men guud va härligt ni ser ut att ha det! Blir så avis på dig. Skönt att du får komma bort och inte tänka på jobbet här hemma. Det är du så värd! Kram på dig

2009-05-24 @ 22:01:10
URL: http://sophellsing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig och du e såååååååå fin! puss

2009-05-24 @ 22:12:53
Postat av: fanny igen

Asså det va jag som skrev kompis!

2009-05-24 @ 22:13:54
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: Louise

vill se alla shoppingfynd mer ingående sen ;)

Härligt o shoppa när det är billigt!

2009-05-25 @ 00:45:18
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Hej vännen.Vad roligt när man kan shoppa utan o behöva tänka på priset.Vilken färg ni har fått.Tiden går så fort tänk att ni har redan varit borta mer en 1 vecka.Ha det så jättebra o var rädd om er.Hälsa alla POK

2009-05-25 @ 16:19:35
Postat av: Anonym

inge avis blir man inte heller.fan va skönt ni ser ut att ha det, förtsätt med de.

kramisar Bettan

2009-05-25 @ 22:04:03
URL: http://uffeobettan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej tosse 1 och tosse 2 =)

Ni ser ut att ha det kanon.....vilket ställe ni ser ut att bo på, fint!! :D

Vill höra allt när ni kommer hem, bruna och fina!! Hälsa karlarna....Puss&Kram

2009-05-26 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0