Soliga onsdag

Jag har blivit så morgonpigg och det är ju bra. Har aldrig varit det tidigare men jag har insett att jag har mitt allra bästa humör just då och då måste man ju ta vara på det :).
Kanske beror det på att jag är aptrött om kvällarna och somnar tidigt, vad vet jag?

Vår lilla familj tog iaf en tur till hemlingby imorse tillsammans med alla stavgående pensionärer. I strålande solsken gick vi och pratade om hur mycket vi saknar fjällen en sån här dag, eller bara en varm sommarmorgon tillsammans med en härlig frukost på bryggan, Helt vindstilla och det enda man hör är vågor som kluckar...


Sigge kör stenhårt för Bech 2009. Dock räcker det med att ta bort lite hår på honom så är han smal igen. Tänk om det vore så lätt ;)

Kommentarer
Postat av: David

Vem vet, har du testat? ;=)

2009-03-25 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0