Soft söndag, eller?

Jag och Micke gick båda från att vara lediga till att jobba idag. Hade VERKLIGEN sett fram emot den här dagen för båda två var lediga, men icke. Bara att gilla läget. Är glad över att vi delar säng på nätterna så jag får snusa i mig lite älsklingsenergi iaf...:D

Hela helgen har gått i "bortbjudna på middag" tecken. I fredags va vi hos papps och myste, igår fick jag umgås med A & C ( mina stödföräldrar ;) ) och på kvällen bjöd dom på mat och sen kikade på vi Robinson. Klockan tio gäspade jag och Micke ikapp så vi åkte hem som två pensionärer. Väl hemma spydde vi galla över hur vårat hem såg ut och eftersom jag hade fått en stor kopp kaffe i mig började jag att storstäda. Jag ansåg att jag inte tänkte vakna upp en "ledig" söndag med den synen...
Idag ska vi till Frida och Danne på middag. Fattar ni hur tacksamma jag och Micke är över att slippa vara hemma? Ni anar inte, tänk vilka goa vänner man har.

Imorgon ska jag göra något spännande. Nu ska ni få hänga med mig på en resa och det ska bli kul att se om vi lyckas. Vid nio imorgonbitti ska jag ringa och säga upp den här lägenheten vi bor i nu. Varken jag eller Micke trivs (nähä), men saker och ting blir ibland inte som planerat och that´s it!!
Nu till det roliga, vi har ingenting på gång i boende. Vi letar ju varje dag och vi går under namnet (som frida brukar säga) hemnethoror. Så, vi har tre månader på oss att hitta ngt annars vette fan vad som händer. Det tar vi då...



Snart hemlös, eller? HAHA

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Sara, sluta tjata, du får bara en Piggelin! ;)

2009-03-22 @ 18:49:47
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: mamma

Vi har en trappuppgång och en husvagn, ni får välja ;)Kramelikram på er.

2009-03-22 @ 20:36:45
Postat av: elinda eriksson

Har du någon favorit bland Astrid Lindgrens filmer? :)

2009-03-22 @ 22:52:25
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ni kommer att hitta ngt de lovar jag :D kraaam på er!

2009-03-23 @ 14:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0