Min helg

...I bilder...

I lördags firade vi älskade Vera som fyllde hela 1 år...

...Med MASSOR av gott fika och go tårta

...Finaste muffinsarna...


På natten jobbade jag och vi gick ifrån Subway klockan kvart över fem. På söndags eftrermiddag när vi vaknade gick vi till Waynes och tog oss en brunch...

Math och Henk kom och sällskapade oss...

På kvällen bjöd vi vår son på middag. Hade inte sett röken av honom på flera veckor...

...Vår berömda son

Helgen avslutades med massa mys som vanligt. Mina älskade favoriter...♥Älskar er♥

Kommentarer
Postat av: dottern

jahaja så ja missade min bror den här gången också. :)

2009-03-31 @ 16:13:03
Postat av: Anonym

VA? Har jag en syster? :)

2009-03-31 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0