Dags för ett blogginlägg

Ikväll fick jag tid för lite famileliv och det kändes inte helt fel. Just nu jobbar jag dag som natt för att så fort som möjligt kunna återgå till det normala igen. Öppningen av nya butiken gick bra och nu håller jag på att finslipa min nya härliga personal och allt omkring.
Till helgen är jag faktist ledig och den ska avnjutas med prommenader och mys. Fick en släng av magsjuka i måndags också och sånt har jag VERKLIGEN inte tid med nu...

ikväll lagade jag maten och jag slog till med honungsglaserad sötpotatis, fläskfilé och en sallad med en salig blandning och cashewnötter. Superenkelt och supergott. Receptet fick jag av en fd kock som jag träffade i Åre.

Så nu sitter vi under ett täcke i soffan med ett litet glas rött och myser. Jag fick ett supertidé av min vän E. Lyssna nu noga...
Ett kex, lite brieost av det finare slaget och på toppen lite aprikosmarmelad och ett glas rött. Jag gillar inte ost eller marmelad men det här är helt galet gott... :D






   


Ja då ses vi om två veckor igen då hörrni, det är väl den tiden mellan gångerna... :)


Micke är iaf så hääär ledsen över mitt dåliga bloggande...hahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt att du är tillbaka igen :D Ha en bra helg! kram på dej!

2009-03-20 @ 18:43:26
Postat av: tessan

trevligt att du är tillbaka igen :D Ha en bra helg! kram på dej!

2009-03-20 @ 18:43:54
Postat av: Camilla

Härligt med ett livstecken från dig! ;)

2009-03-20 @ 23:41:00
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0