Screw the parkbänk

...För nytt boende, det har vi...

Sådär lagomt kaxigt i sista sekunden knarkade vi runt på hemnet och fick syn på ett litet knytte. I ett rött format, inte långt ifrån stan men ändå några tramptag på cykeln och i skinande skick föll vi pladask både jag och sambo.
På visningen gick vi förtjust runt och gnydde oss in i alla hörn innan vi log mot varandra och nickade. Vi hade bestämt oss, det här skulle vi för i helvete bara ha!!!
Vi la ett bud innan vi gick ifrån visningen och där skrämde vi bort nästan alla, på andra visningen skrämde vi bort varenda kotte...moahahaha...
Jaaa, budgivningsdag och nervösa till max. Vi hade ju ingen B-plan. MEN vi tog hem vårt nya hem (höhö) och dit flyttar vi 1: a Augusti.
Ja, vi är glada, ja, vi är lyckliga och ja....jag utmanade mig med en utmaning och fullföljde den. Kaxigt gjort, nervöst på slutet men jag rodde iland lagomt så att paniken precis vände om...

Kartongerna står packade och ska magasineras en månad framöver. Bor gör vi där folk vill att vi ska bo :). Adressändringen går till David, vår käraste vän som håller oss hårt i alla lägen. Han är beredd att inta sin soffa för våran skull....Är inte det sann vänskap så säg :D







Kommentarer
Postat av: ankan

GRATTIS!! så glad för eran skull!

blev allt lite nervig där ett tag ja med!!!

Puss

2009-06-19 @ 13:07:01
Postat av: Tessans

Kul för er!

vart tar ni vägen då?

Hoppas ni får en trevli midsommar!



kramar

2009-06-19 @ 15:25:13
URL: http://www.tessansrum.blogspot.com
Postat av: Tessan

Än en gång STORT GRattis till er :D Hoppas ni har det mysigt idag! kram på er!

2009-06-19 @ 17:27:26
Postat av: Cammo

Nämen vad härligt! Vart flyttar ni????? Grattis till boendet!

2009-06-20 @ 17:36:19
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Men hallå....lägg ut länken så man kan gå in och kolla!!! Vad roligt för er!!!

Kram på dig min gamle vän!

2009-06-20 @ 19:07:58
URL: http://emsanpemsanemsan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det tycker jag du ska göra, knäpp en massa kort och lägg ut så vi får se. Blir så nyfiken. Klart att vi kommer och hälsar på. Vi kommer till Gävle i slutet på juli, men då har ni väl inte flyttat in ännu....? Men vi kan ju ses ändå!

Med mig är allt bra, vi har lite sommarlov nu så det är skönt.

Är allt bra med er med? Får du någon semester i sommar?

Kram

2009-06-21 @ 10:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0