Jaha?

...Nu har jag ätit sex subwaykakor under denna tråkiga dag...

Jag orkar ju som vanligt inte laga mat så jag äter ju även jobbmat när jag är ledig. Något stort fel har jag, det kan vi alla konstatera men jag är rätt trevlig iaf :)

Idag har jag en saknardag. Då saknar jag massa gott att äta, jag saknar lite sällskap och tycker extra mycket synd om mig själv.
Micke? Nej, han jobbar SÅKLART så han får man se när solen gått ner...

Jag saknar våra dagar tillsammans med systeryster med familj. Vi hade en så otroligt härlig resa tillsammans så jag ska fan i mig föreslå att det ska bli en tradition. Att få umgås så nära varje dag och njuta av tillvaro och varandra. Att flyga hand i hand tillsammans till ett paradis... och sen saknar jag att få stryk i kort varje kväll också...

...Sen saknar jag min Fanny också. Vi pratade idag och då upptäckte jag hur länge sedan det va jag såg henne. Det var ju en MÅNAD sedan. Tiden går så otroligt fort kompis...Jag ska fan i mig packa min nya bag och komma och hälsa på dig...så det så...

Ja, va skönt att få ventilera lite. Inga kvällsplaner har jag heller men nu kommer sambo hem när som hellst så då ska jag dryga på honom. Undrar vad det blir för middag idag? Max, McDonalds, Kinamat, Lamms, Pizza...
Tacos skulle vara gott, det har jag inte ätit sen stan brann...

Om 23 dagar flyttar vi till...till...till...ja just det...ingenstans...









Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiiiina kompiiiiis! kom kom kom...PUSS ( Hon som inte är förlovad, heeeeeeeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeee)

puss igen!

2009-06-07 @ 21:14:24
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jo, Joel kände igen din kille oxå. Jag trivs skitbra i Hille :-) och i huset, nu när vi börjar få som vi vill ha det. Hoppas ni hittar nått hus snart! Läste att ni blir hemlösa... Kram!

2009-06-10 @ 14:43:53
URL: http://zkygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0