Hemma i min säng

...igen...

Vi somnade gott inatt när vi kom innanför dörren. Hade någon kastat in en bomb hade vi nog inte hört det. Vi räknade ut att vi varit vaken i 23 timmar = INGEN sömn på flyget.
Det gick inte att sova...
Dessutom så var tv-skärmarna på planet ur funktion och hade man vetat de så hade man ju shoppat annan underhållning men näää...där satt vi i elva timmar och tittade in i stolen framför. Lång flygresa som ändå kändes kort när vi hade landat. Jag som hade spänt mig i tre dagar innnan kände en sådan lättnad att vara på svensk mark igen. Pappa, Eine, Elin och putte stod på arlanda när vi kom och  det var så snällt av dom att komma och hämta oss. Sigge hämtade vi i bomhus innan vi snubblade i säng hemma.

Klockan åtta slog vi upp ögonen imorse, väldigt pigga och inte så konstigt. Vi tvättade lite här hemma sen åt vi lunch på nian för att sen åka ut till valbo för att hämta en ny dator...
Nu ligger jag i sängen och ska ta mig en nap, det behövs kan jag lova

Fick boka tid hos veterinären imorgon för Ciggen haltar. Jättekonstigt då vi klämmer men han reagerar ingenstans. Vi får se vad dom säger...

Hörs sen




Thailand, nu ett härligt minne...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Älskade kompis!

RIng när du orkar.. jag saknar dig min fina bruna älskling!

Puss

2009-06-02 @ 15:15:14
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: Cammo

Välkomna hem pepparkakor! Skönt att flygresan gick bra!

2009-06-02 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0