Hej på dig du snälle!

Jag undrar varje kväll när jag kryper under täcket vart dagarna tar vägen? Det är 1 ½ vecka sedan vi landade på arlanda och eftersom inte solen skiner i Sverige är man blek igen.
Ska den här sommaren regna bort?
Nej, nu vänder vi det till det positiva och ser fram emot ett soligt juli iställe, typ runt den 13 när jag går på semester igen :D.

Jag har börjat packa ner våra saker i flyttkartonger IGEN!!???. Vi måste sluta upp att flytta...haha...
Den här gången går det jävligt snabbt vill jag lova för vi har nästan inga saker kvar eftersom Sara slänger det hon tröttnar på. Den här gången ska jag  te.x slänga soffbord, mattor, lampor, glas, vinglas, ölglas och massa annat för det mina vänner orkar Sara inte se en enda gång till.
Vi ska magasinera våra saker tills vi hittar ett hem och tills dess får vi bo i boulognerskogen på en parkbänk. På tisdag får vi reda på om vi har ett nytt hem eller inte, så håll tummarna för våran skull nu, snälla! Även du som läser min blogg men inte glädjes med mig. Jag behöver dina tummar :)




Sara
Parkbänk 7
803 23 Boulognerskogen

Kommentarer
Postat av: mamma

Nähäedu, du slänger inte nåt!!!!! Tänk på att vi snart har en sommarstuga som vi ska ha en massa grejer till

2009-06-11 @ 19:52:01
Postat av: mamma

Nähäedu, du slänger inte nåt!!!!! Tänk på att vi snart har en sommarstuga som vi ska ha en massa grejer till

2009-06-11 @ 19:52:24
Postat av: Fanny

jaaaaa du och jag på parkbänken kompis! Toppen. Mamma,pappa,barn!



Du jag håller alla tummar för er!

Älskar!

Puss!

2009-06-11 @ 21:39:59
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: Louise

Vad letar du för boende då? Köpes?

Annars är ju en parkbänk ett alternativ ja.. haha..

2009-06-11 @ 22:27:03
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Cammo

Hahhaa, rolig adress! Inte slänga saker nu, lyssna på mammsen!

2009-06-12 @ 10:35:55
Postat av: Lia

Men Sara!!

Ert soffbord...? Var inte det ett vitt, med kryss på sidorna?

Snälla, skänk mig det i så fall! Ett sånt har jag längtat efter länge!



Om inte annat kanske jag vill köpa det för en slant!



ha en trevlig helg!

Kram Lia

2009-06-13 @ 14:57:47
URL: http://minnielie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0