En lite argare Sara

...Jag kan beskriva min dag i följande ord:

Arg, besviken, tom, glad iaf och väldigt väldigt lycklig...

Jag tänker inte dra storyn om det negativa på bloggen tyvärr även fast jag så gärna vill föra negativ reklam men jag är en vuxen människa (ibland) och ska föra mig därefter (säger Micke)

Idag fixade älsk så att vi får bo kvar i denna bedrövliga lya en månad till 3000kr billigare. Herregud va bra. Hur ofta kan man pruta i detta land höhö?
Så nu får vi stå ut (vilket vi VERKLIGEN gör) en månad till innan vi flyttar till lugnare områden med vatten och grönt.
I lördags vaknade jag mitt i natten av "Visa pattarna, visa pattarna" från kära Lucky Bar, OCH den härliga låten sommartider.
Neeeej, där vi kommer att bo inom kort DÄR ska jag vakna till fågelkvitter och x2000 tåg. Mycket mycket bättre :)

Nu ska jag laga färskpasta med pastasås. Min hesa älskling kommer hem snart och i dessa lägen i livet är han som bäst, för då står han tätt intill mig utifall jag skulle falla, för då tar han i mot mig...♥



Nä jag anser mig inte vara smal och smärt men Annika ville se min bikini.
Jag bjuder på den för att jag tycker så mycket om dig :)
Tack för en härlig eftermiddag med massa girltalk...♥

Kommentarer
Postat av: Louise

vadå inte smal o smärt, helt platt mage ju! :)

Fin bikini btw

2009-06-22 @ 19:45:23
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: ankan

sngging!!

tack för mysig fikastund med massa skvaller,, det gör vi om snart!

Puss Puss

2009-06-22 @ 21:17:55
Postat av: Fanny

Älsklingar!!!!

Ja saknar er! Vi ses i helgen.

puss

2009-06-22 @ 23:06:55
URL: http://fwallmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0