Ute i blåsväder

Flygresan hem gick BRA!. Det går framåt med min rädsla och idag fick Micke faktist sova en stund på planet innan vi skulle landa :) . Jag har hört att man kan få lite ont i öronen i start och landning men inte haft det problemet tills idag när vi skulle känna mark. Det beror ju självklart på att jag är förkyld men AJ I HELA HELVETE vilken obehaglig smärta. Inflygningen var dessutom blåsig men det hade jag inte tid att tänka på eftersom mitt huvud höll på all sprängas. Har fortfarande lock för öronen och jag tror inte den där smärtan är särskilld hälsosam haha. Imorgon SKA jag kurera mig för jag är SÅ less på den här förkylningen som aldrig vill ta slut. Jag är inte den som blir sjuk så jag hänger inte riktigt med nuförtiden...

Nu ska jag köpa massa onyttigheter och rasta vovve, sen ska jag glo på söndagsfilmen på fyran...
Min allra bästaste vän i hela världen fyller 25 år idag. Ni glömmer väl inte att gratta honom :D HÄR. På lördag ska vi fira honom med ståhej...


Grattis till dig från our little family on the queenstreet

Kommentarer
Postat av: David

Tack för upplägget av den vackra bilden.. tycker om dig också :) Tack för gratulationen.. kram kram

2009-01-11 @ 21:09:12
URL: http://radioprataren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0