Lite smått och lite gott

Lördag idag och veckan spinner på...

Dagarna går så fort och jag har faktist en längtan i kroppen som kommit tillbaka. Den ena längtan är ju själklart Thailand. Jag har ju fått en ganska dålig start på detta år och jag vet även att jag kommer jobba stenhårt av vissa anledningar ( längtan nummer två ) så den resan ser jag VERKLIGEN fram emot. Vi kommer att behöva den då...
Och bara det att jag ser fram emot något igen är ju ett tecken på framsteg i mitt mörka jag. Bra Sara, bra där.

Ikväll ska vi ut och äta med sällskap och det ska bli trevligt. Har ingenting planerat den här helgen eftersom Micke jobbar och jag va tvungen att hoppa in idag så att komma ut lite behöver vi.

 

När vi va på Kastrup var jag ju självklart tvungen att titta lite på väskor. Denna Friis & Company hittade jag, 30% också.

Dessutom betaldade jag hälften så mycket som här hemma, helt galet vilket fynd jag gjorde :)

 

Varje gång jag lägger något på golvet eller om jag sj'älv sätter mig på golvet kommer Sigge rusande och sätter sig så nära som möjligt antingen av saken jag lägger ner eller bredvid mig. Så när jag skulle knäppa kort på väskan nu så tog det 3 sekunder sen satt han bredvid väskan så här får ni en bild på Sigge också. Tror han ville visa er vilka vita gaddar han har...


Kommentarer
Postat av: tessan

Härligt härligt Sara :D Vi hörs i veckan! Hoppas ni hade det trevligt igår, Kraaam!

2009-02-01 @ 09:51:48
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0