Hisspiss

Jag är på ett helveteshumör idag. Imorse tittade jag ut och såg bara en massa slask. Jag tog på mig mina vattentäta skor (not), kopplade hunden och gick ut. För det första luktar det alltid illa i vårat trapphus, för det andra så öppnar jag hissdörren och vad ligger där om inte en pöl med urin. Lackade ur så där lagomt och höll på att spy. Två steg utanför dörren var jag dyngsur om skorna och då kände jag att den här dagen kan likabra gå förbi...

Jag är inne i en del av mitt liv som inte är den bästa. Kris låter så illa så jag kallar det för "ett litet snedskutt" istället. Mina tankar är så många och jag är så skrämd på vad livet egentligen har att ge. Tankar som går frammåt i livet och tankar som går bakåt. I det stora hela har jag kommit underfund med att jag helt enkelt tänker alldeles för mycket.
Jag är så tacksam innerst inne när det gäller min stora kärlek i livet och vad vi har gjort dom senaste fyra åren. Jag är tacksam för att vi är friska och att vi skapat något vi ska vara stolta över. Livet är inte alltid perfekt även fast det tyvärr låter så på vissa människor. Jag kommer tillbaka, det vill jag lova men det kommer ta ett tag...



Ibland glad, ibland ledsen, ibland tacksam, ibland busig, ibland bara jag...

Kommentarer
Postat av: anna

Usch de där lilla snedskutten e inte välkomna, men de dyker upp här också emellanåt, och då blir jag så "grubblig", som tur är går de över.... Rätt som det är är livet på topp igen. Men tänk om det var på samma linje hela tiden varken glatt eller "down" , då uppskattas ju inte de bra perioderna. Kram till dig från mig o grabbarna.

2009-01-25 @ 16:53:14
URL: http://annasprinsar.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Hejj! Hoppas att det gick bra på de där i veckan! Hemlingby den här veckan typ tis och tors? :) kraaaam vi hörs!

2009-01-25 @ 18:12:59
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, du har rätt det hör livet till att ha "snedskutt" (jag kallar det svackor!), somliga djupare än andra, på nåt vis blir man starkare av att lyckas komma ur svackorna, det kan ta tid, men ge inte upp, efter regn kommer alltid solsken! Kramkram!

2009-01-25 @ 20:36:37
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Vill bara säga att jag finns här om du vill snacka eller bara umgås eller har hjälp med Sigge. Du kommer igen det vet jag, låt det ta tid och tillåt dig vara ledsen, arg, glad, förbannad, lycklig och alla andra känslor man kan känna! Våga be om hjälp! Tänker på dig. Kram Frida

2009-01-26 @ 21:33:38
Postat av: Camilla

Hur gick det på visningen idag då? Jag är så nyfiken, och inte är du online heller...

2009-01-26 @ 22:47:37
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

hej sweet! åå vad du är gullig och jag tycker om dej så mkt också :).. vi ses i veckan tycker jag.. Powerwalk och tjejsnack is som du säger det The shit ;D kraaaaam

2009-01-31 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0