Festlördag

Igår va det fest och idag är det tuggummihuvud. Lite småseg så där och det bubblar när man tänker...:)

David fick en ölprovning av oss i födelsedagspresent så en helg snart ska vi fara till hufvudstaden och ha en helkväll med massa skoj. Öl är väl inget som jag dricker särskillt ofta men klart man ställer upp för en god vän.













Idag vaknade jag halv ett, Sigge också. Vid två tyckte lurv att vi skulle gå ut. Micke jobbade ändå så då tänkte jag att en långprommis skulle sitta fint så jag ringde pappa och frågade om jag fick komma. Så där har jag spenderat min eftermiddag och ätit glass med bär och när Micke kom fick vi Pizza. Nu är jag SÅ mätt och ska krypa ner i sängen och kolla på film...


Ja just ja, ett litet tillägg:

När jag och sambo skulle åka till Danmark här om veckan kom sambo på att han hade tappat bort sitt pass. Ja, självklart va ju det MITT fel för JAG tappar minsann ALLTID bort saker och jag har aldrig ordning på grejer och när vi kom hem från frankrike i somras packade JAG upp väskorna blablabla. Jag va så stressad innan vi skulle åka men allt slutade bra eftersom man får åka med sitt körkort.
SEN kära vänner så skulle jag ta med en ryggsäck idag när jag skulle ut och gå och när jag tar tag i den kan ni ju gissa vad som ramlar ut??? Ett pass kanske...Då visade det sig att Micke hade varit i Tyskland i höstas och då hade han haft det med sig såklart...
MITT FELL? HA!!!!
Kan lova att den där rosa mobilen blir min nu ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha, ja ett pass är ju värt väldigt mkt! kan du komma och leta på min elvisp här hemma också? Hade emd den till jobbet, kommer ihåg att jag tog hem den, men inte vart jag lade den....Har ta mig tusan letat exakt överallt...Tack för i fredags. Kram!

2009-01-18 @ 21:18:21
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Tessan

heeej.. absolut Hemlingby i veckan :D vi höööres..pusss

2009-01-19 @ 18:54:27
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

heeej.. absolut Hemlingby i veckan :D vi höööres..pusss

2009-01-19 @ 18:55:25
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

heeej..absolut hemlingby i veckan.. fläsket måste få jobba lite :) höörs Pusss

2009-01-19 @ 18:56:46
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0