Doggybag

Idag har jag arbetat och har precis kommit innanför dörren. Det är sååå svårt att gå igenom hela nian och torget utan att slinka in och handla och även denna gång gick det sådär. Kom hem med en ny tröja, lite elektriska saker till håret ;) , och en ny nattcreme. Jag har ju det stora problemet att sambo norpar creme av mig. Hans kvinliga sida märks ibland väldigt starkt men det finns väl en mening med det också.
Ikväll ska vi till Tabben på middag och fira honom för att han har fyllt år, men först tillbaka till arbetet...


Sigge spanar in sin nya grej. Vad kan det vara?


...En doggybag såklart. Sigge sover ju också borta ibland och han behöver faktist saker med sig han med. Idag ska vi ju till Tabben och då åker filten och lite ben + leksaker med. Smart grej tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hhhaa, vilken onödig men rolig sak!

2009-01-25 @ 13:54:29
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0