Danmark

Vi landade som vi skulle och vi landade på Kastrup och tur var väl det. Flygresan gick FAKTIST bra och jag jag har kommit underfund med att det är starten jag tycker är värst. Systeryster tipsade mig om att gå in på fritidsresors hemsida och läsa om flygrädsla så jag gjorde det och fick svar på massa frågor som te.x varför mototrerna saktar in bland och annat...

Idag har vi varit i Köpenhamn i snö och blåst, fyndade lite smått


På tågstationen


Lunchdags


Vem kan göra en såhär glad om inte...


...den här lilla kärleksmagneten...


Vid fyratiden gick vi åt ett håll och Johan åt ett. Vi åkte till Luddes dagis och plockade upp honom, sen gick vi hem och Luddepudde bytte om till sin favoritdräkt som han fått av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0