Dålig matfantasi

Jag har sån fruktansvärt dålig fantasi när det gäller mat och det är så himla tråkigt. Vi äter ute FÖR ofta och nu ska vi göra ett nytt försök på att laga mat  hemma. Mycket godare så...
Syster och jag kom på idén att skriva i bloggen vad man äter och det är ju inte så dumt. Kanske lite tråkigt att läsa om men super att gå tillbaka och kika när man har torka. Så från och med nu ska jag blogga lite middagstips när jag kommer ihåg. Hoppas att jag kan inspirera dig någon gång också ;)

Dagens middag:
Fräs lök och vitlök tillsammans. Lägg i strimlad skinka och låt den stekas på lite. Tillsätt matlagningsgrädde och
tai -sweetchili sås...........fääärdigt..........
Vi åt pasta till det såklart :)


Ser inte så gott ut ser jag nu haha, men det va det...

Kommentarer
Postat av: David

haha.. det ser ut som något jag skulle kunna lägga nu :D

2009-01-12 @ 20:04:58
URL: http://radioprataren.blogspot.com
Postat av: anna

Tack sara, det där lät kanongott, behöver lite tips till mina 3 hungriga vargar hemma..... kram från anna

2009-01-14 @ 13:42:08
URL: http://annasprinsar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0