Yesterday

Halv tre låste vi upp ytterdörren inatt efter att ha haft en rolig och blöt kväll...

A och C spontanhängde med oss andra ikväll och alla vi va såå sugna på Churt street så vi väntade en timme på bord ( Tog ett glas vin på bocken innan ) och gick sen tillbaka för att vänta lite till.
Vid halv tolv drog vi oss vidare till Interppol för lite dart. Helt galet mycket artonåringar där inne, men det störde inte oss allt för mycket eftersom vi ändå bara kastade dart. Va helt säker på att Interpool hade 20-års gräns, men icke...







Ja, vi ligger iaf  kvar i sängen, det ska ni veta. Jag har faktist givit förslag på en tur i hemlingby och sambo sa ja, sen har jag lovat att göra en supergod ceasarsallad till lunch. Jag har lovat mig själv att arbeta lite idag också, får se om självdiciplinen lever...
Tack för en trevlig kväll hörrni...




Sigge ligger och tittar på Mannen som talar med hundar, han har VÄLDIGT mycket att lära ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv! A har varit så bakis idag! På det översta kortet såg jag då verkligen för bedrövlig ut på och på det andra kortet ser mitt öra ut som på en alv/utomjording eller nåt....hahha menmen jag bjuder offentligheten på det!

2009-02-01 @ 18:26:21
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0