Sparkling Saturday

Hej på er mina gamla och nya läsare! Även fast jag skriver väldigt sällan så är ni ändå inne och klickar varje dag vilket är jättekul och jag ska försöka bättra mig med uppdateringarna.  :) Jag jobbar ju hela tiden nu känns det som. Vi ska ju inom kort öppna en ny butik och dessutom håller jag på att ta en del nyttiga kurser som jag gör på kvällstid så då innebär det att dagarna är slut när jag är klar med allt :D. I veckan fick jag en ros i tidningen som gjorde mig väldigt glad. Jag läser ALLTID dagens ros men dagen då den stod i tidningen sov jag lite väl länge så jag kastade bara in tidningen till Micke och gick...typiskt va? Men I got the news lite senare på dagen...

Gävles nya Subway(ab) 
                     Subway (gd)

Herregud vad det snöar idag. Tyvärr kan jag inte krypa under täcket och mysa en sån här dag utan jag måste klä på mig rikligt med kläder istället och gå ut med lurv. Vi vänder det till något positivt istället. Jag frå frisk luft, jag får gosa in mig i min nya skridjacka och jag får skratta åt Ciggen som rullar runt i alla snöhögar av snölycka...Så, nu blev det inte så jobbigt längre...

Min partydag kommer att starta rekordtidigt idag. Härliga Annika och Sophie kommer klockan ett och då har jag lovat dom champagne innan vi ska ner på stan och äta lunch tillsammans med ett glas vitt.
Älskade Fanny har ju fyllt år och vi vill fira henne stort, vilket innebär att hon är hemma och pysslar medans vi pysslar i oss lite girlpower. Till lunchen kommer hon men vi fick inte göra entre hemma hos henne förrän ikväll så vi får roa oss själva tills dess. Inga större svårigheter :)

Ska limma fast kameran på mig idag så det fotas lite. Eller jag SKA knäppa kort idag. JAG SKA!!.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars så vill jag bara tala om att jag inte bitit på mina naglar på tre veckor. Jag är så glad över det och att det går bra.
Vill SÅ gärna lyckas och jag hoppas verkligen att jag ska göra det. Det borde komma en riktig motgång snart och får jag säkert något att (INTE) bita i...höhö

Kommentarer
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Jaså, vad snällt =) Jag hoppas vi kommer trivas, det är ju min stil på grejerna här så det ska nog inte bli så svårt! Bara fixa ordning lite så man får sin egen "touch" liksom!

2009-03-03 @ 13:38:28
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fixar du att inte bita på naglarna(vilket du kommer göra) fram till hmmm, låt oss säga, tills ni åker till Thailand(och resten av livet så klart)så ska du få en belöning av mig!!!! :) <3

2009-03-04 @ 01:48:55
URL: http://matildajo.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hallå bloggtorka!! :D

2009-03-12 @ 22:26:13
URL: http://sophellsing.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag väntaaaarrr.....

2009-03-18 @ 23:58:35
URL: http://matildajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0