Nyrapad

Dagens middagstips: Churt Street, men...MEN...det är fan i mig godare ätt äta på plats...

Jag är så trött när jag öppnar ytterdörren hem nuförtiden. Mitt huvud är en liten trötthetsbubbla som inte tar in allt förmycket luft om dagarna. Dels för att jag inte alltid mår så bra och för att jag just nu har väldigt mycket att hålla reda på. Vi ska ju inom kort öppna en ny butik i Gävle och det ska bli så kul. Jag är lite pirrig över hur det ska gå men känner att jag har fått lite erfarenhet efter ett år i la boutiqe.
Imorgon är det fredag och det innebär helg och sömn, massor av det sistnämnda :)
Ska faktist ta mig i kragen i helgen och ta ett varv på stadium och köpa mig en ny skiddress tills jag åker till Åre om tre veckor. 3 VECKOR!!.Gud va tiden går fort. Jag ska upp dit med Jobbet (min andra familj) och åka skidor och mysa. Jag har faktist aldrig varit där så det ska bli kul...

Sen längtar jag till 17 maj också. Jag vet, vi är snart där men det känns så långt bort. Det kommer att bli två underbara veckor hoppas jag (om vi landar som man ska). Åh, jag ska slita som ett djur nu på mitt jobb och göra mitt bästa, sen när våren börjar lida mot sitt slut tar jag en liten semster och vilar upp mig, det har jag nog förtjänat då...
Appropå flygrädsla så ska jag få hjälp med det. Ska verkligen göra ett försök och jag håller tummarna. Ni som känner mig vet ju om att jag är en äkta nagelbitare också sen 0 års ålder. Jag har fått lite hjälp med det och nu har jag inte alls lika mycket intresse av att ha fingrarna i munnen längre. Vet ni hur mycket jag hoppas på det här? Jag vill inte bita på naglarna men det är en grym ovana som är svår att hantera, som rökning ungefär. MEN, nu har jag låtit bli i snart två veckor och det är en skön känsla. Storasyster har sagt åt mig att ha långa naglar i Thailand för där blir man ompysslad billigt och jag ska fanimej sitta där och njuta av sol och lite ompyssling...



fungerar ej på min extrema ovana...





Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller alla tummar!!!

2009-02-19 @ 20:36:16
Postat av: Anonym

Jag håller alla tummar!!! Jag var faktiskt 30 år när jag slutade att tugga:)Det går men det är som du säger med att sluta röka för det handlar mycket om vanan.Kraaam på da.

2009-02-19 @ 20:38:43
Postat av: mamma

Jag håller alla tummar!!! Jag var faktiskt 30 år när jag slutade att tugga:)Det går men det är som du säger med att sluta röka för det handlar mycket om vanan.Kraaam på da.

2009-02-19 @ 20:39:05
Postat av: mamma

men gud vad jag tjatar!!;-)

2009-02-19 @ 20:41:04
Postat av: Anonym

Tycker du? :D

2009-02-19 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0